Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ and Hana FILOVÁ. Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol (Self - evaluation of Inclusive Environment at Primary Schools). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 99 pp. Pd 21/09-02/58. ISBN 978-80-210-4948-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol |
Name in Czech | Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol |
Name (in English) | Self - evaluation of Inclusive Environment at Primary Schools |
Authors | HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Hana FILOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution). |
Edition | 1. vyd. Brno, 99 pp. Pd 21/09-02/58, 2009. |
Publisher | Masarykova univerzita |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Book on a specialized topic |
Field of Study | 50300 5.3 Education |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Publication form | printed version "print" |
RIV identification code | RIV/00216224:14410/09:00036674 |
Organization unit | Faculty of Education |
ISBN | 978-80-210-4948-2 |
Keywords (in Czech) | inkluze škola pro všechny školní vzdělávací program sebehodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání |
Keywords in English | inclusion school for all school training programme self-assessment of the conditions of inclusive education |
Tags | Munipress |
Changed by | Changed by: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Changed: 15/8/2013 21:30. |
Abstract |
---|
V publikaci seznamujeme čtenáře s dosavadními výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Jde zejména o obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a sebehodnocení podmínek inkluze spolupracujících škol. |
Abstract (in English) |
---|
In the issue we present the aims and strategies of solving partial goal of the framework research project of the Faculty of Education of Masaryk University Special needs of the pupils in the context of general training programme for primary education as well as with preliminary results of our inquiry aiming especially on contextual analysis of school training programmes and on their self-assessment of the conditions of inclusion in the cooperative schools. |
Links | |
---|---|
MSM0021622443, plan (intention) | Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education |
PrintDisplayed: 15/10/2024 20:14