HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ and Hana FILOVÁ. Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol (Self - evaluation of Inclusive Environment at Primary Schools). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 99 pp. Pd 21/09-02/58. ISBN 978-80-210-4948-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
Name in Czech Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
Name (in English) Self - evaluation of Inclusive Environment at Primary Schools
Authors HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Hana FILOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Brno, 99 pp. Pd 21/09-02/58, 2009.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00036674
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-4948-2
Keywords (in Czech) inkluze škola pro všechny školní vzdělávací program sebehodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání
Keywords in English inclusion school for all school training programme self-assessment of the conditions of inclusive education
Tags Munipress
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Changed: 15/8/2013 21:30.
Abstract
V publikaci seznamujeme čtenáře s dosavadními výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Jde zejména o obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a sebehodnocení podmínek inkluze spolupracujících škol.
Abstract (in English)
In the issue we present the aims and strategies of solving partial goal of the framework research project of the Faculty of Education of Masaryk University Special needs of the pupils in the context of general training programme for primary education as well as with preliminary results of our inquiry aiming especially on contextual analysis of school training programmes and on their self-assessment of the conditions of inclusion in the cooperative schools.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 21/5/2024 07:28