HAVEL, Jiří, Hana HORKÁ a Hana FILOVÁ. Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem. In Príprava učiteľov v procese školských reforiem. Prešov: Prešovská univerzita. s. 796-802. ISBN 978-80-555-0014-0. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem
Název česky Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem
Název anglicky Primary school teacher education at the Faculty of Education MU in the context of school reforms
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Hana HORKÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Prešov, Príprava učiteľov v procese školských reforiem, od s. 796-802, 7 s. 2009.
Nakladatel Prešovská univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00029501
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-555-0014-0
Klíčová slova česky integrace pedagogické psychologické a praktické přípravy učitelů profesionální kompetence příprava učitele 1. stupně ZŠ studijní program učitelská profese
Klíčová slova anglicky integration of educational psychological and practice preparation teachers` professional competences studies of primary school teaching sylabus a teacher`s profession
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 25. 8. 2013 09:53.
Anotace
Příspěvek uvádí nejdůležitější změny v pojetí pregraduální přípravy učitelů 1. stupně na PdF MU, které proběhly v souvislosti s komplexními transformačními tendencemi v českém školství. Původní záměry jsou konfrontovány se zkušenostmi vyučujících a také s výsledky výzkumné sondy (strukturované reflexe) provedené se studenty.
Anotace anglicky
The paper deals with the most important changes in the conception of undergraduate training of primary school teachers at the Faculty of Education MU, which took place in connection with complex transformational tendencies in the Czech school system. The original intentions are confronted with teachers` experiences as well as the results of research (structured reflection) conducted with students.
Návaznosti
GP406/06/P037, projekt VaVNázev: Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 12:35