NĚMEC, Jiří. Focus Group in the Frameworks of the Social Support Context. Czech-polish historical and pedagogical journal. Brno: Masaryk Univesity, Faculty of Education, 2009, vol. 1, No 1, p. 77-86. ISSN 1803-6546.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Focus Group in the Frameworks of the Social Support Context
Name in Czech Ohnisková skupina v kontextu evaluace sociální opory
Authors NĚMEC, Jiří (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Czech-polish historical and pedagogical journal, Brno, Masaryk Univesity, Faculty of Education, 2009, 1803-6546.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00036800
Organization unit Faculty of Education
Keywords in English Tutorage; home teacher; tutor; values; quality research; Romany; social support.
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Changed: 20/2/2010 11:48.
Abstract
The research study based on the quality research analysis and on the focus groups describes and explains the process of Romany pupils home tutoring.
Abstract (in Czech)
Výzkumná studie prostřednictvím kvalitativního výzkumu analyzuje a s využitím ohniskových skupin popisuje a vysvětluje proces doučování romských dětí v jejich přirozených podmínkách; rodině.
Links
LC06046, research and development projectName: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Acronym: RECES)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre on Schooling
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 15/6/2024 05:04