PECINA, Pavel and Silvie MALÁ. Možnosti rozvoje kreativity žáků v technickém vzdělávání na druhém stupni základních škol (The potential for creativity of pupils in technical education at the second level primary schools). JTIE - Journal of Technology and Information Education. Olomouc, 2009, vol. 1, No 3, 5 pp. ISSN 1803-537X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Možnosti rozvoje kreativity žáků v technickém vzdělávání na druhém stupni základních škol
Name in Czech Možnosti rozvoje kreativity žáků v technickém vzdělávání na druhém stupni základních škol
Name (in English) The potential for creativity of pupils in technical education at the second level primary schools
Authors PECINA, Pavel (203 Czech Republic, guarantor) and Silvie MALÁ (203 Czech Republic).
Edition JTIE - Journal of Technology and Information Education, Olomouc, 2009, 1803-537X.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00037065
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) tvořivost technická tvořivost tvořivé úlohy.
Keywords in English creativity technical creativity creative role
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Changed: 3/11/2009 15:50.
Abstract
Článek je věnován problematice technické tvořivosti žáků na druhém stupni ZŠ. Po úvodním vymezení problematiky je pozornost zaměřena na technické tvořivé úkoly ve výuce praktických činností na druhém stupni základních škol.Studie je výstupem aplikovaného výzkumu.
Abstract (in English)
Article is devoted to issues of technical creativity of pupils at the second level elementary school. After the initial definition of the issue is focusing on the technical challenges in creative teaching practices at the second level primary schools.The study is an outcome of applied research.
PrintDisplayed: 4/8/2024 18:16