KLENKOVÁ, Jiřina a Pavla ŠVOJGROVÁ. Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole. In VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1. vyd. Brno: MU, 2009, 13 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Název anglicky Counselling for Pupils with Impaired Communication Abilities in Integration in Primary Schools
Autoři KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant) a Pavla ŠVOJGROVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 13 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037120
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova anglicky communication ability; social handicap; social handicapped pupil
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 5. 2. 2010 11:49.
Anotace
Tématem příspěvku je problematika komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním. V rámci výzkumného šetření byly analyzovány komunikační obtíže žáků z hlediska jazykových rovin řeči a také možnosti logopedické intervence a podpory, která je těmto žákům poskytována.
Anotace anglicky
The theme is the issue of communiaction abilities of socially disadventaged pupils. Within the scope of the research were analyzed communication difficulties of pupils in terms of linguistic levels and also the possibility of logopedical intervention and support to these students, which is provided.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 07:13