PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Role doteku při komunikaci s těžce postiženými jedinci (The Role of the Touch in the Communication with Individuals with Severe Disabilities). In HÁJKOVÁ, Vanda. Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením. 1st ed. Praha: Somatopedická společnost, o.s., 2009, p. 111-121. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-904464-0-3. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{855467, author = {Procházková, Lucie and Hájková, Vanda}, address = {Praha}, booktitle = {Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením}, edition = {1}, keywords = {touch; multihandicap; communication; stimulation; own touch; limitation}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-904464-0-3}, pages = {111-121}, publisher = {Somatopedická společnost, o.s.}, title = {Role doteku při komunikaci s těžce postiženými jedinci}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 855467 AU - Procházková, Lucie - Hájková, Vanda PY - 2009 TI - Role doteku při komunikaci s těžce postiženými jedinci VL - Speciální pedagogika PB - Somatopedická společnost, o.s. CY - Praha SN - 9788090446403 KW - touch KW - multihandicap KW - communication KW - stimulation KW - own touch KW - limitation N2 - Tento příspěvek se zabývá významem a možnostmi komunikace u těžce postižených jedinců, zdůrazňuje potřebu těžce postižených osob komunikovat a blíže se zaměřuje na dotek jako jeden z prostředků komunikace s těžce postiženými jedinci. Tento článek pochází z výzkumného šetření. ER -
PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Role doteku při komunikaci s těžce postiženými jedinci (The Role of the Touch in the Communication with Individuals with Severe Disabilities). In HÁJKOVÁ, Vanda. \textit{Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením}. 1st ed. Praha: Somatopedická společnost, o.s., 2009, p.~111-121. Speciální pedagogika. ISBN~978-80-904464-0-3.
|