PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Role doteku při komunikaci s těžce postiženými jedinci. In HÁJKOVÁ, Vanda. Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením. 1. vyd. Praha: Somatopedická společnost, o.s. s. 111-121. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-904464-0-3. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role doteku při komunikaci s těžce postiženými jedinci
Název anglicky The Role of the Touch in the Communication with Individuals with Severe Disabilities
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Praha, Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením, od s. 111-121, 11 s. Speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel Somatopedická společnost, o.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037198
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-904464-0-3
Klíčová slova česky dotek; těžké postižení; komunikace; stimulace; vlastní dotyk; omezení
Klíčová slova anglicky touch; multihandicap; communication; stimulation; own touch; limitation
Štítky pupils with special needs
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lucie Procházková, Ph.D., učo 20097. Změněno: 10. 1. 2010 14:45.
Anotace
Tento příspěvek se zabývá významem a možnostmi komunikace u těžce postižených jedinců, zdůrazňuje potřebu těžce postižených osob komunikovat a blíže se zaměřuje na dotek jako jeden z prostředků komunikace s těžce postiženými jedinci. Tento článek pochází z výzkumného šetření.
Anotace anglicky
This article is about the meaning and the possibilities of communication of individuals with severe disabilities. It is pointing out the importance to communicate and targeting the touch as an instrument of the communication with individuals with severe disabilities. This article comes from a research.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 18:00