KNOPOVÁ, Blanka. Podíl hudební výchovy na rozvoji komunikativních dovedností. In Kontexty hudební pedagogiky III. 1. vyd. UK Praha: Petra Bělohlávkobá, 2009, s. 55-59. ISBN 978-80-7290-323-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podíl hudební výchovy na rozvoji komunikativních dovedností
Název anglicky The share of music education in developing communicative skills
Autoři KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. UK Praha, Kontexty hudební pedagogiky III, od s. 55-59, 5 s. 2009.
Nakladatel Petra Bělohlávkobá
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037251
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7290-323-8
Klíčová slova česky komunikace; hudební pedagog; práce s hlasem; dynamika; tempo; frázování; dech; artikulace
Klíčová slova anglicky communication; a music teacher; working with voice; dynamics; tempo; phrasing; breathing; articulation
Změnil Změnila: PhDr. Blanka Knopová, CSc., učo 1373. Změněno: 20. 11. 2009 13:52.
Anotace
Příspěvek obsahuje výsledky výzkumného šetření v oblasti komunikativních dovedností u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Formulované závěry poukazují na aktuální stav ve školách a naznačují možnosti a prostředky z oblasti hudebního vzdělávání, které mohou učitelé při práci využít.
Anotace anglicky
The contribution embodies results of the research realized as a part of the investigative purpose in territory of the communicative competences of children with special needs. Defined conclusions point to the current state at school and indicate possibilities and means from the area of music education which teachers can use.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:17