D 2009

Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami

PAVLOVSKÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami

Název česky

Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami

Název anglicky

The influence of drama education on the relationships within the class and self-confidence of special needs children.

Autoři

PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, 5 s. 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037261

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-188-1

Klíčová slova anglicky

drama education; school class; relationships; self confidence; method

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 2. 2010 15:18, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

V příspěvku prezentujeme kvalitativní studii, jež je výsledkem dvouletého přímého pozorování školního kolektivu ZŠ. Při přímé práci s dětmi jsme využili metod dramatické výchovy jako intervenční techniky, která měla pomoci zlepšit vztahy v kolektivu třídy a zároveň jsme si všímali, jak působí na sebedůvěru vybraných jedinců dětí se specifickými potřebami.

Anglicky

In the contribution, we introduce a qualitative study which is a result of a two year direct observation of a primary school group of children. While working with children, we used the methods of drama education as an intervention technique, which should help to improve the relationships within the class. We also monitored how the intervention technique influences the self-confidence of the chosen individuals special needs children.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 4. 11. 2024 23:20