D
2009
Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami
PAVLOVSKÁ, Marie
Základní údaje
Originální název
Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami
Název česky
Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami
Název anglicky
The influence of drama education on the relationships within the class and self-confidence of special needs children.
Autoři
PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, 5 s. 2009
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037261
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
drama education; school class; relationships; self confidence; method
V originále
V příspěvku prezentujeme kvalitativní studii, jež je výsledkem dvouletého přímého pozorování školního kolektivu ZŠ. Při přímé práci s dětmi jsme využili metod dramatické výchovy jako intervenční techniky, která měla pomoci zlepšit vztahy v kolektivu třídy a zároveň jsme si všímali, jak působí na sebedůvěru vybraných jedinců dětí se specifickými potřebami.
Anglicky
In the contribution, we introduce a qualitative study which is a result of a two year direct observation of a primary school group of children. While working with children, we used the methods of drama education as an intervention technique, which should help to improve the relationships within the class. We also monitored how the intervention technique influences the self-confidence of the chosen individuals special needs children.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
|
Zobrazeno: 4. 11. 2024 23:20