VOJTOVÁ, Věra. Sociální znevýhodnění a přístup ke vzdělání (Social disadvantage and approach to the education). In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním 3. konference výzkumného záměru. 2009.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Sociální znevýhodnění a přístup ke vzdělání
Name in Czech Sociální znevýhodnění a přístup ke vzdělání
Name (in English) Social disadvantage and approach to the education
Authors VOJTOVÁ, Věra.
Edition Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním 3. konference výzkumného záměru, 2009.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Výsledky výzkumu postojů sociálně znevýhoděných dětí ke školnímu prostředí.
Keywords in English Research outcomes concerning socially disadvataged children attitudes toward school edviroment.
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Changed: 1/3/2010 18:23.
Abstract
Prezentace výzkumu o postojích dětí z dětských domovů a dětí v riziku poruch chování ke školnímu prostředí.
Abstract (in English)
Research presentation of children from child home care and children at risk toward quality of school life.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 19/9/2024 21:47