VOJTOVÁ, Věra. Sociální znevýhodnění a přístup ke vzdělání. Online. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním 3. konference výzkumného záměru. 2009, [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální znevýhodnění a přístup ke vzdělání
Název česky Sociální znevýhodnění a přístup ke vzdělání
Název anglicky Social disadvantage and approach to the education
Autoři VOJTOVÁ, Věra
Vydání Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním 3. konference výzkumného záměru, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Výsledky výzkumu postojů sociálně znevýhoděných dětí ke školnímu prostředí.
Klíčová slova anglicky Research outcomes concerning socially disadvataged children attitudes toward school edviroment.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 1. 3. 2010 18:23.
Anotace
Prezentace výzkumu o postojích dětí z dětských domovů a dětí v riziku poruch chování ke školnímu prostředí.
Anotace anglicky
Research presentation of children from child home care and children at risk toward quality of school life.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 07:39