VÍTKOVÁ, Marie. Funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivním vzdělávání a komparace v německém a českém školství. In VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Vítková, M., Vojtová, V. (eds.). Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1. vyd. Brno: MU, 2009, 12 s. ISBN 978-80-7315-188-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{856469, author = {Vítková, Marie and Vítková, Marie and Vojtová, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Vítková, M., Vojtová, V. (eds.). Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.}, edition = {1.}, keywords = {Special Education Special Schools Special Needs Support Education Pupils with Special Needs Special Needs}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-188-1}, publisher = {MU}, title = {Funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivním vzdělávání a komparace v německém a českém školství}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 856469 AU - Vítková, Marie - Vítková, Marie - Vojtová, Věra PY - 2009 TI - Funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivním vzdělávání a komparace v německém a českém školství PB - MU CY - Brno SN - 9788073151881 KW - Special Education Special Schools Special Needs Support Education Pupils with Special Needs Special Needs N2 - Se změnami ve společnosti se prohlubuje snaha po integraci a inkluzi dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do škol, školských zařízení a do společnosti. 5 až 10 % dětí a žáků z příslušného populačního ročníku vyžadují speciální intervenci speciálně pedagogickou podporu, poskytovanou v běžných školách a školských zařízeních. 1 až 5 % dětí a žáků z příslušného populačního ročníku vyžaduje speciální programy, které se většinou realizují ve speciálních školách nebo speciálních zařízeních. Se změnou pohledu na výchovu a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (inkluzivní vzdělávání) se mění postavení učitelů a speciálních pedagogů na školách a charakter jejich úkolů při edukativním procesu. Stať se zabývá otázkami speciálně pedagogické podpory poskytované uvedenému okruhu dětí a žáků v běžných školách a školských zařízeních. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivním vzdělávání a komparace v německém a českém školství. In VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. \textit{Vítková, M., Vojtová, V. (eds.). Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.}. 1. vyd. Brno: MU, 2009, 12 s. ISBN~978-80-7315-188-1.
|