VÍTKOVÁ, Marie. Funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivním vzdělávání a komparace v německém a českém školství (Function of Special Needs Support in Inclusive Education and Comparing in German and Czech Educational System). In VÍTKOVÁ, Marie and Věra VOJTOVÁ. Vítková, M., Vojtová, V. (eds.). Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1st ed. Brno: MU, 2009, 12 pp. ISBN 978-80-7315-188-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{856469, author = {Vítková, Marie and Vítková, Marie and Vojtová, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Vítková, M., Vojtová, V. (eds.). Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.}, edition = {1.}, keywords = {Special Education Special Schools Special Needs Support Education Pupils with Special Needs Special Needs}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-188-1}, publisher = {MU}, title = {Funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivním vzdělávání a komparace v německém a českém školství}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 856469 AU - Vítková, Marie - Vítková, Marie - Vojtová, Věra PY - 2009 TI - Funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivním vzdělávání a komparace v německém a českém školství PB - MU CY - Brno SN - 9788073151881 KW - Special Education Special Schools Special Needs Support Education Pupils with Special Needs Special Needs N2 - Se změnami ve společnosti se prohlubuje snaha po integraci a inkluzi dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do škol, školských zařízení a do společnosti. 5 až 10 % dětí a žáků z příslušného populačního ročníku vyžadují speciální intervenci speciálně pedagogickou podporu, poskytovanou v běžných školách a školských zařízeních. 1 až 5 % dětí a žáků z příslušného populačního ročníku vyžaduje speciální programy, které se většinou realizují ve speciálních školách nebo speciálních zařízeních. Se změnou pohledu na výchovu a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (inkluzivní vzdělávání) se mění postavení učitelů a speciálních pedagogů na školách a charakter jejich úkolů při edukativním procesu. Stať se zabývá otázkami speciálně pedagogické podpory poskytované uvedenému okruhu dětí a žáků v běžných školách a školských zařízeních. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivním vzdělávání a komparace v německém a českém školství (Function of Special Needs Support in Inclusive Education and Comparing in German and Czech Educational System). In VÍTKOVÁ, Marie and Věra VOJTOVÁ. \textit{Vítková, M., Vojtová, V. (eds.). Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.}. 1st ed. Brno: MU, 2009, 12 pp. ISBN~978-80-7315-188-1.
|