VÍTKOVÁ, Marie. Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami (Using the concept of basal stimulation in the education of pupils with severe disabilities and multiple disabilities parallel). In Hájková, V. (ed.) a kol. Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením. 1. vydání. Praha: Somatopedická společnost, o. s., 2009, p. 77-87. Odborná ediční řada Somatopedické spol., o. s. ISBN 978-80-904464-0-3. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{856487, author = {Vítková, Marie}, address = {Praha}, booktitle = {Hájková, V. (ed.) a kol. Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením}, edition = {1. vydání}, keywords = {concept of basal stimulation of education student with severe concomitant disabilities multiple disabilities}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-904464-0-3}, pages = {77-87}, publisher = {Somatopedická společnost, o. s.}, title = {Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 856487 AU - Vítková, Marie PY - 2009 TI - Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami VL - Odborná ediční řada Somatopedické spol., o. s. PB - Somatopedická společnost, o. s. CY - Praha SN - 9788090446403 KW - concept of basal stimulation of education student with severe concomitant disabilities multiple disabilities N2 - Příspěvek představuje podmínky vzdělávání žáků s těžkým postižením, které vyžaduje odlišné metody práce i speciálně upravené podmínky. S úspěchem se u těchto žáků využívají různé terapeutické metody, z nichž významné místo zaujímá koncept bazální stimulace. V příspěvku je také představeno výzkumné šetření v Základní škole speciální Blansko, kde je úspěšně koncept bazální stimulace využíván. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami (Using the concept of basal stimulation in the education of pupils with severe disabilities and multiple disabilities parallel). In \textit{Hájková, V. (ed.) a kol. Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením}. 1. vydání. Praha: Somatopedická společnost, o. s., 2009, p.~77-87. Odborná ediční řada Somatopedické spol., o. s. ISBN~978-80-904464-0-3.
|