PAVLOVSKÁ, MARIE a Jan ŠIRŮČEK. Metody a techniky DV pro podporu inkluze. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2009, 11 s. Pd-38/09-02/58. ISBN 978-80-210-5033-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metody a techniky DV pro podporu inkluze
Název česky Metody a techniky DV pro podporu inkluze
Název anglicky METHOD AND TECHNICUES of DRAMA EDUCATION sUPPORTING INCLUSION
Autoři PAVLOVSKÁ, MARIE (203 Česká republika, garant) a Jan ŠIRŮČEK (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, 11 s. Pd-38/09-02/58, 2009.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037304
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5033-4
Klíčová slova anglicky competences; intervention; prevention; inclusion; specific needs; drama education; reflection
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 18. 1. 2010 10:43.
Anotace
V našem příspěvku chceme představit výsledek longitudinálního výzkumu, který probíhal v letech 2006-2008 a sledoval vliv prvků DV na rozvoj kompetencí žáků ZŠ,, především v oblasti sociální a osobnostní, přičemž se kladl zvláštní důraz na proces inkluze žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Anotace anglicky
In our contribution we would like to introdukce the reset of a longitudinal research, which took place between 2006 and 2008 and was monitoring the influence of the element sof drama in education upon the development of primary pupils competences (as well as thein relationships in the classroom), especially in the social and personality sphere, and which emphasised the proces sof including pupils with specific educational needs.
Návaznosti
MSM0021622406, záměrNázev: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 19:25