B
2009
Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.
OPATŘILOVÁ, Dagmar
Základní údaje
Originální název
Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.
Název česky
Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.
Název anglicky
Analysis of Current Situation of Inclusive Education in the Czech Republic in Students with Physical Disabilities in Nursery and Primary Education.
Vydání
První. Brno, 322 s. Pol-36/09-02/58, 2009
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037333
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Integrace; inkluze; vzdělávání; žák s tělesným postižením; diagnostika; vzdělávací potřeby; pedagogická intervence
Klíčová slova anglicky
Integration; inclusioin; uducation; pupil with physical disabilities; diagnostics; educational needs; educational intervention
V originále
Monografie s názvem Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání prezentuje integrativní vzdělávání v podmínkách České republiky. Analyzuje společné vzdělávání žáků s tělesným postižením s intaktní populací v mateřských a základních školách z pohledu učitelů i samotných žáků.
Anglicky
The work Analysis of Current Situation of Inclusive Education in the Czech Republic in Students with Physical Disabilities in Nursery and Primary Education focuses on integrative education in the Czech Republic. It analyses the education of students with physical disabilities together with mainstream students within nursery and primary education from the point of view of teachers as well as students themselves.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
|
Zobrazeno: 7. 11. 2024 11:56