D 2009

Možnosti využití textilních materiálů ve výuce praktických činností při práci s nadanými žáky na druhém stupni ZŠ

PECINA, Pavel

Basic information

Original name

Možnosti využití textilních materiálů ve výuce praktických činností při práci s nadanými žáky na druhém stupni ZŠ

Name in Czech

Možnosti využití textilních materiálů ve výuce praktických činností při práci s nadanými žáky na druhém stupni ZŠ

Name (in English)

POSSIBILITIES OF TEXTILE MATERIALS IN TEACHING THE PRACTICAL OPERATION AT WORK WITH TALENTEN PUPILS AT PRIMARY SCHOOLS

Authors

PECINA, Pavel (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Brno, Nadaní žáci- výzva pro učitele, p. 142-148, 6 pp. 2009

Publisher

Masarykova univerzita - pedagogická fakulta- katedra pedagogiky

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/09:00037339

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5039-6

Keywords (in Czech)

Textilní materiály nadaní žáci problémové úkoly

Keywords in English

Textile materials gifted children problem tasks
Změněno: 30/11/2009 16:02, doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.

Abstract

V originále

Článek je věnován možnostem využití textilních materiálů ve výuce praktických činnosti při práci s nadanými žáky. Problematika je řešena s ohledem na požadavky aktuálního vzdělávacího dokumentu- Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

In English

Article discusses the possibilities of the use of textile materials in the teaching of practical activities in working with gifted students. The issue is solved with regard to the requirements of the current paper-training Framework Educational Program for basic education.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education