ŠPAČEK, David. Specifika veřejné správy a požadavky na řízení její kvality v současné zahraniční literatuře. In Bílá místa teorie a černé díry reforem ve veřejném sektoru II. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 15 s. ISBN 978-80-7399-907-0. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika veřejné správy a požadavky na řízení její kvality v současné zahraniční literatuře
Název anglicky Specifics of public administration and requirements for its quality management in the current international literature
Autoři ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Bílá místa teorie a černé díry reforem ve veřejném sektoru II, 15 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00048419
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7399-907-0
Klíčová slova česky reforma veřejné správy; public management; veřejné služby; spokojenost občanů a zákazníků
Klíčová slova anglicky public administration reform and modernization; public management; public services; citizens and customers satisfaction
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. David Špaček, Ph.D., učo 77120. Změněno: 1. 4. 2010 08:45.
Anotace
Na základě analýzy literatury článek shrnuje specifika veřejné správy. Ukazuje také, jakým způsobem se tato specifika promítají do požadavků, které jsou v současnosti v zahraniční literatuře stanovovány pro účely konstruování nástrojů řízení kvality ve veřejné správě.
Anotace anglicky
The paper summarizes the specifics of public administration on the basis of literature analysis. It also shows, how these specifics are reflected in the current requirements, which are currently stated in order to adapt the desing of quality management instruments for public administration.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:31