C 2009

Bewegtes Lernen und psycholinguistischer Deutschunterricht bei Kindern mit gestörter Kommunikationsfähigkeit

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Bewegtes Lernen und psycholinguistischer Deutschunterricht bei Kindern mit gestörter Kommunikationsfähigkeit

Název česky

Učení se s pohybem a psycholingvistika ve výuce němčiny u žáků s narušenou komunikační schopností

Název anglicky

Learning with Movement and Psycholinguistic in Teaching of German to Pupils with Impaired Communication Ability.

Vydání

1. vyd. Brno, Didaktik des Deutschen als Fremdsprache und die neuen Herausforderungen in Forschung und Lehre, od s. 104-113, 10 s. 2009

Nakladatel

ACADEMICUS

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-87192-04-7

Klíčová slova česky

narušená momunikační schopnost; učení a vyučování cizích jazyků; učení se pohybem; psycholinguistika

Klíčová slova anglicky

impaired communication ability; learning and teaching of foreign language; learning with movement; psycholinguistic;
Změněno: 31. 3. 2011 21:24, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Die Studie befasst sich mit den Fragen des Fremdsprachenunterrichts für Schüler mit gestörter Kommunikationsfähigkeit. Die theoretischen Grundlagen sowie die konkreten Vorschläge für den Unterricht gehen von den Erkenntnissen der Psycholinguistik aus.

Česky

Studie se věnuje problematice výuky cizích jazyků u žáků s narušenou komunikační schopností. Teoretická východiska i konkrétní náměty pro výuku se opírají o poznatky psycholingvistiky.

Anglicky

The study deals with the issue of teaching foreign languages to pupils with impaired communication ability. schopností.The teoretical background and specific activities for the education based on knowledges of psycholinguistic.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání