2009
Bewegtes Lernen und psycholinguistischer Deutschunterricht bei Kindern mit gestörter Kommunikationsfähigkeit
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Bewegtes Lernen und psycholinguistischer Deutschunterricht bei Kindern mit gestörter Kommunikationsfähigkeit
Název česky
Učení se s pohybem a psycholingvistika ve výuce němčiny u žáků s narušenou komunikační schopností
Název anglicky
Learning with Movement and Psycholinguistic in Teaching of German to Pupils with Impaired Communication Ability.
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Didaktik des Deutschen als Fremdsprache und die neuen Herausforderungen in Forschung und Lehre, od s. 104-113, 10 s. 2009
Nakladatel
ACADEMICUS
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-87192-04-7
Klíčová slova česky
narušená momunikační schopnost; učení a vyučování cizích jazyků; učení se pohybem; psycholinguistika
Klíčová slova anglicky
impaired communication ability; learning and teaching of foreign language; learning with movement; psycholinguistic;
Změněno: 31. 3. 2011 21:24, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Die Studie befasst sich mit den Fragen des Fremdsprachenunterrichts für Schüler mit gestörter Kommunikationsfähigkeit. Die theoretischen Grundlagen sowie die konkreten Vorschläge für den Unterricht gehen von den Erkenntnissen der Psycholinguistik aus.
Česky
Studie se věnuje problematice výuky cizích jazyků u žáků s narušenou komunikační schopností. Teoretická východiska i konkrétní náměty pro výuku se opírají o poznatky psycholingvistiky.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|