Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{858907, author = {Havelková, Marie and Menšík, Pavel}, address = {Brno}, booktitle = {CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ/ LIFELONG LEARNING OF TEACHERS}, edition = {1.}, keywords = {Questionnaire - genetics - Laws of Mendel - Laws of Morgan - basic genetics terminology - Natural Science textbooks - Mendelianum - visual aid teaching.}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7399-886-8}, pages = {88-93}, publisher = {TRIBUN EU,s.r.o., Brno}, title = {K cílům a úkolům celoživotního vzdělávání učitelů vyučujících}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 858907 AU - Havelková, Marie - Menšík, Pavel PY - 2009 TI - K cílům a úkolům celoživotního vzdělávání učitelů vyučujících VL - EDUCO, č. 7 PB - TRIBUN EU,s.r.o., Brno CY - Brno SN - 9788073998868 KW - Questionnaire - genetics - Laws of Mendel - Laws of Morgan - basic genetics terminology - Natural Science textbooks - Mendelianum - visual aid teaching. N2 - Bylo by logické, kdyby úvahy o tom, jaká témata v rámci celoživotního vzdělávání učitelům především nabízet, vyplývaly z toho, co je v daném oboru nejvíce potřebné. Protože to, co je nejvíce potřebné, se odvíjí od problémů, které v dané oblasti existují. Je úkolem výzkumu tyto problémy identifikovat. Základní otázkou předběžného výzkumu bylo zjistit, který z předmětů vyučovaných v rámci výše zmíněných oborů, potřebují současní učitelé našich základních škol nejvíce doplňovat, probírat a diskutovat, neboť jim jeho výuka nebo výuka některých z jeho kapitol činí potíže. Bylo zjištěno, že tímto předmětem je jednoznačně genetika. Proto byl další výzkum zaměřen na zkoumání příčin, proč je to právě genetika, a dále na zjištění, jak je vlastně na našich základních školách v současnosti genetika vyučována. ER -
HAVELKOVÁ, Marie and Pavel MENŠÍK. K cílům a úkolům celoživotního vzdělávání učitelů vyučujících ((To Goals and Tasks of Lifelong Education of Teachers Teaching Health Education and Biology with the Bounds of Man and Health Field.). In \textit{CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ/ LIFELONG LEARNING OF TEACHERS}. 1st ed. Brno: TRIBUN EU,s.r.o., Brno, 2009, p.~88-93. EDUCO, č. 7. ISBN~978-80-7399-886-8.
|