PROCHÁZKOVÁ, Lenka and Marie HAVELKOVÁ. Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření (Intellectually gifted student in reflection on the research investigation). In Nadaní žáci - výzva pro učitele. Sborník referátů z mezinárodního semináře. Brno: Masarykova univerzita, 2009, p. 156-161, 5 pp. ISBN 978-80-210-5039-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření
Name in Czech Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření
Name (in English) Intellectually gifted student in reflection on the research investigation
Authors PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, guarantor) and Marie HAVELKOVÁ (203 Czech Republic).
Edition Brno, Nadaní žáci - výzva pro učitele. Sborník referátů z mezinárodního semináře. p. 156-161, 5 pp. 2009.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00037516
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5039-6
Keywords in English intellectually gifted student; research nvestigation
Changed by Changed by: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Changed: 24/1/2010 17:26.
Abstract
Příspěvek je výzkumnou sondou do života rozumově nadaného žáka ve školním i mimoškolním prostředí pomocí nestrukturovaného pozorování.
Abstract (in English)
The contribution is a research probe into the life the life of a gifted pupil at school and outside the school using unstructured observation.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 6/9/2024 07:33