Fremdsprachliche Lehrwerke und lernschwache Schüler
JANÍKOVÁ, Věra. Fremdsprachliche Lehrwerke und lernschwache Schüler. Lingua viva. České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2009, roč. 5, č. 9, s. 56-64. ISSN 1801-1489. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Fremdsprachliche Lehrwerke und lernschwache Schüler |
Název česky | Cizojazyčné učebnice a žáci s poruchami učení |
Název anglicky | Foreign Language Textbooks and Students with Learning Difficulties |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Lingua viva, České Budějovice, Jihočeská univerzita, 2009, 1801-1489. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/09:00037536 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | učebnice cizích jazyků; analýza učebnic; poruchy učení; osvojování cizího jazyka |
Klíčová slova anglicky | foreign language textbooks; analysis of textbooks; learning difficulties; learning of foreign language |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 31. 3. 2011 21:26. |
Anotace |
---|
Der Beitrag stellt die kurze Charakteristik eines modernen Lehrwerks für den Fremdsprachenunterricht sowie einige Aspekte der methodischen Konzeption von den fremdsprachlichen Lehrwerken vor, die effiziente Hilfen den lernschwachen Schülern beim Fremdsprachenlernen leisten sollen. Es werden auch Überlegungen zur Erstellung eines Kriterienrasters für eine spezifische Lehrwerkkritik. |
Anotace česky |
---|
Článek přináší stručnou charakteristiku moderní učebnice pro výuku cizích jazyků a některé aspekty metodické koncepce cizojazyčných učebnic,které by měly poskytnout žákům s poruchami učení účinnou pomoc. Zároveň jsou zde uvedeny úvahy pro vytvoření katalogu kritérií pro specifickou analýzu učebnic. |
Anotace anglicky |
---|
The article presents a short specification of modern textbooks for teaching foreign languages and some aspects of the methodological approach of foreign language textbooks, which should provide the effective help to pupils with learning difficulties. They are listed here account for a list of criteria for a specific analysis of textbooks. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 13:11