D 2009

Inovace fyzikálních učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení

MAKYDOVÁ, Lucie and Josef TRNA

Basic information

Original name

Inovace fyzikálních učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení

Name (in English)

Innovation of learning tasks for students with specific educational disabilities

Authors

MAKYDOVÁ, Lucie (203 Czech Republic) and Josef TRNA (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Plzeň, Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 4, p. 156-159, 4 pp. 2009

Publisher

Západočeská univerzita v Plzni

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/09:00037593

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7043-785-8

Keywords (in Czech)

učební úloha; inovace; porucha učení; výuka fyziky

Keywords in English

learning task; innovation; educational disability; physics education

Tags

Reviewed
Změněno: 16/12/2009 21:55, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Abstract

V originále

Jsou prezentovány výsledky výzkumu a inovací učebních úloh pro studenty se specifickými poruchami učení ve výuce fyziky.

In English

Research outcomes of innovation of learning tasks for students with specific educational disabilities in physics education are presented.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education