OPATŘILOVÁ, Dagmar. Poradenství jako úspěšný předpoklad předprofesní přípravy žáků s tělesným postižením v základních školách. Online. In Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of pupils with special educational needs III. první. Brno: MU, 2009. s. 365-377. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5032-7. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poradenství jako úspěšný předpoklad předprofesní přípravy žáků s tělesným postižením v základních školách
Název česky Poradenství jako úspěšný předpoklad předprofesní přípravy žáků s tělesným postižením v základních školách
Název anglicky Counseling as Prerequisite of a Successful Professional Preparation of Primary School Students with Physical Impairments
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant)
Vydání první. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of pupils with special educational needs III, od s. 365-377, 13 s. Speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037598
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5032-7
Klíčová slova česky Předprofesní příprava; tělesné postižení; integrace; základní škola; poradenství
Klíčová slova anglicky Professional preparation; physical impairments; integration; primary school; counseling
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 16. 1. 2010 17:29.
Anotace
Příspěvek se zabývá předprofesní přípravou žáků s tělesným postižením v základních školách. Dále uvádíme extrakt z výzkumu, který prezentuje názory žáků na kvalitu a využití poradenských služeb.
Anotace anglicky
This article focuses on the topic of professional preparation of primary school students with physical impairments. Furthermore, we present partial outcomes of the research dealing with students opinions on the quality of counseling services and the extent of their usage.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 08:33