Detailed Information on Publication Record
2009
Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
HAVEL, Jiří and Jana KRATOCHVÍLOVÁBasic information
Original name
Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
Name in Czech
Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
Name (in English)
Self-evaluation of Inclusive Environment at Primary School
Authors
HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. p. 127-135, 9 pp. Speciální pedagogika, 2009
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/09:00037607
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-210-5032-7
Keywords (in Czech)
autoevaluace indikátory argumety inkluzivní/integrativní prostředí škola pro všechny
Keywords in English
self-evaluation criteria of quality arguments inclusion/integration environment school for all
Tags
Reviewed
Změněno: 4/3/2011 11:24, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší další údaje z výzkumu, ve kterém jsme na vybraných školách uplatnili jako výzkumný nástroj dotazník Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. Předmětem analýzy byla opět autoevaluace školy zaměřená tentokrát na reálné podmínky kvality inkluzivního prostředí.
In English
The article presents next data from research, in which we applied an experimental tool the questionnaire Frame for Self-evaluation of Educational Conditions at schools. The subject of our analyses was self-evaluation of school focused on real conditions of quality of inclusive environment.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|