M 2009

International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009

MATUŠKOVÁ, Anna

Basic information

Original name

International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009

Name in Czech

Mezinárodní sympozium o politickém marketingu, KAMPANĚ 2009

Authors

MATUŠKOVÁ, Anna (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

2009

Other information

Language

English

Type of outcome

Uspořádání konference

Field of Study

50601 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

RIV identification code

RIV/00216224:14230/09:00037608

Organization unit

Faculty of Social Studies

Keywords (in Czech)

volebni kampane politicky marketing volby

Keywords in English

electoral campaigns political marketing elections
Změněno: 20/1/2010 10:25, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Abstract

V originále

International Symposium analyzing the discipline of political marketing from the theoretical and practical approach. The conference covered subjects such a methodology of the discipline, research possibilities, electoral case studies and emerging research topics such as jihadism.

In Czech

Mezinarodní konference zkoumala politický marketing z několika perspektiv, teoretické i praktické. Konference se soustředila jak na metodologické problémy disciplíny, možnosti ve výzkumu, tak na představení jednotlivých případových volebních studií. Součástí byla i debata o možnostech dalšího výzkumu jako například marketing extremistických organizací.