Detailed Information on Publication Record
2009
International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009
MATUŠKOVÁ, AnnaBasic information
Original name
International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009
Name in Czech
Mezinárodní sympozium o politickém marketingu, KAMPANĚ 2009
Authors
MATUŠKOVÁ, Anna (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
2009
Other information
Language
English
Type of outcome
Uspořádání konference
Field of Study
50601 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14230/09:00037608
Organization unit
Faculty of Social Studies
Keywords (in Czech)
volebni kampane politicky marketing volby
Keywords in English
electoral campaigns political marketing elections
Změněno: 20/1/2010 10:25, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
V originále
International Symposium analyzing the discipline of political marketing from the theoretical and practical approach. The conference covered subjects such a methodology of the discipline, research possibilities, electoral case studies and emerging research topics such as jihadism.
In Czech
Mezinarodní konference zkoumala politický marketing z několika perspektiv, teoretické i praktické. Konference se soustředila jak na metodologické problémy disciplíny, možnosti ve výzkumu, tak na představení jednotlivých případových volebních studií. Součástí byla i debata o možnostech dalšího výzkumu jako například marketing extremistických organizací.