MATUŠKOVÁ, Anna. International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009. 2009.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009
Name in Czech Mezinárodní sympozium o politickém marketingu, KAMPANĚ 2009
Authors MATUŠKOVÁ, Anna (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 2009.
Other information
Original language English
Type of outcome Organization of a conference
Field of Study 50601 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14230/09:00037608
Organization unit Faculty of Social Studies
Keywords (in Czech) volebni kampane politicky marketing volby
Keywords in English electoral campaigns political marketing elections
Tags Bruce Newman, campaign analysis, political marketing, Stephan Henneberg
Changed by Changed by: Mgr. Anna Shavit, Ph.D., učo 44416. Changed: 20/1/2010 10:25.
Abstract
International Symposium analyzing the discipline of political marketing from the theoretical and practical approach. The conference covered subjects such a methodology of the discipline, research possibilities, electoral case studies and emerging research topics such as jihadism.
Abstract (in Czech)
Mezinarodní konference zkoumala politický marketing z několika perspektiv, teoretické i praktické. Konference se soustředila jak na metodologické problémy disciplíny, možnosti ve výzkumu, tak na představení jednotlivých případových volebních studií. Součástí byla i debata o možnostech dalšího výzkumu jako například marketing extremistických organizací.
PrintDisplayed: 2/10/2024 03:14