FOLTÝNOVÁ, Darina a Hana SVATOŇOVÁ. Environmental Study of Landscape Dynamics. In Proceedings of the HERODOT Conference in Ayvalik. Turkey: The Herodot Thematic Network, 2009. s. 101-105, 335 s. ISBN 978-3-86664-586-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Environmental Study of Landscape Dynamics
Název česky Environmentální studium dynamiky krajiny
Autoři FOLTÝNOVÁ, Darina (203 Česko, garant) a Hana SVATOŇOVÁ (203 Česko).
Vydání Turkey, Proceedings of the HERODOT Conference in Ayvalik, od s. 101-105, 335 s. 2009.
Nakladatel The Herodot Thematic Network
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037727
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-86664-586-8
Klíčová slova česky environmentalistika; vývoj krajiny; geografická syntéza; profesní příprava budoucího učitele geografie
Klíčová slova anglicky environmentalism; development of landscape; geographical synthesis; profession preparation of geography teacher
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Darina Mísařová, Ph.D., učo 40917. Změněno: 28. 12. 2009 12:11.
Anotace
Students of geography learning take part in the geographical fieldwork situated in the workplace of the Department of Geography, Masaryk University in the Czech Republic. The aims of fieldworks are focused on development of environmental and geographical thought, knowledge integration dealing with human and physical geography and other related disciplines with emphasis on new practical skills achievement. This paper was based on long-term internal research on the department of geography.
Anotace česky
Studenti učitelství zeměpisu v rámci své profesní přípravy pracují na terénním pracovišti katedry geografie Masarykovy Univerzity v České republice. Cílem výuky v terénu je rozvoj geografického a environmentálního myšlení studentů, integrace vědomostí fyzické a socioekonomické geografie a dalších příbuzných disciplín společně se získáváním nových praktických dovedností. Příspěvek vznikl na základě dlouhodobého interního výzkumu katedry geografie.
VytisknoutZobrazeno: 13. 7. 2020 04:01