Computer – Supported Geography Teaching Developing Pupils’ Self-Regulation
FOLTÝNOVÁ, Darina a Kateřina MRÁZKOVÁ. Computer – Supported Geography Teaching Developing Pupils’ Self-Regulation. Vilnius, 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Computer – Supported Geography Teaching Developing Pupils’ Self-Regulation |
Název česky | Počítačem podporovaná výuka zeměpisu rozvíjející autoregulaci žáků |
Název anglicky | Computer – Supported Geography Teaching Developing Pupils’ Self-Regulation |
Autoři | FOLTÝNOVÁ, Darina a Kateřina MRÁZKOVÁ. |
Vydání | Vilnius, 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | autoregulace; autoreglační dovednosti; ICT; výuka zeměpisu |
Klíčová slova anglicky | self-regulation; self-regulate skills; ICT; Geography Teaching |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D., učo 40917. Změněno: 28. 12. 2009 12:07. |
Anotace |
---|
The paper presents results of empirical research aimed at developing self-regulatory skills (ability to select appropriate classroom practices, plan, organize, manage etc.) for elementary school pupils using information technology demonstration geographic curriculum. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek prezentuje výsledky empirického výzkumu zaměřeného na rozvoj autoregulačních dovedností (dovednost volit vhodné učební postupy, plánovat, organizovat, řídit, sebehodnotit atd.) u žáků základní školy s využitím informačních technologií na ukázce geografického učiva. |
Anotace anglicky |
---|
The paper presents results of empirical research aimed at developing self-regulatory skills (ability to select appropriate classroom practices, plan, organize, manage etc.) for elementary school pupils using information technology demonstration geographic curriculum. |
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:37