FOLTÝNOVÁ, Darina a Kateřina MRÁZKOVÁ. Computer – Supported Geography Teaching Developing Pupils’ Self-Regulation. Vilnius, 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Computer – Supported Geography Teaching Developing Pupils’ Self-Regulation
Název česky Počítačem podporovaná výuka zeměpisu rozvíjející autoregulaci žáků
Název anglicky Computer – Supported Geography Teaching Developing Pupils’ Self-Regulation
Autoři FOLTÝNOVÁ, Darina a Kateřina MRÁZKOVÁ.
Vydání Vilnius, 2009.
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky autoregulace; autoreglační dovednosti; ICT; výuka zeměpisu
Klíčová slova anglicky self-regulation; self-regulate skills; ICT; Geography Teaching
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D., učo 40917. Změněno: 28. 12. 2009 12:07.
Anotace
The paper presents results of empirical research aimed at developing self-regulatory skills (ability to select appropriate classroom practices, plan, organize, manage etc.) for elementary school pupils using information technology demonstration geographic curriculum.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje výsledky empirického výzkumu zaměřeného na rozvoj autoregulačních dovedností (dovednost volit vhodné učební postupy, plánovat, organizovat, řídit, sebehodnotit atd.) u žáků základní školy s využitím informačních technologií na ukázce geografického učiva.
Anotace anglicky
The paper presents results of empirical research aimed at developing self-regulatory skills (ability to select appropriate classroom practices, plan, organize, manage etc.) for elementary school pupils using information technology demonstration geographic curriculum.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:37