Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{862554, author = {Kachlík, Petr and Zámečníková, Dana}, address = {Brno}, booktitle = {VÍTKOVÁ, M. et al. (Eds.) Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I (Education of Pupils with Special Educational Needs I)}, edition = {1.}, keywords = {Children; illness; serious illness; parent; teacher; support; TIMSIS; project}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-163-8}, pages = {252-261}, publisher = {Paido}, title = {Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním}, year = {2007} }
TY - CHAP ID - 862554 AU - Kachlík, Petr - Zámečníková, Dana PY - 2007 TI - Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151638 KW - Children KW - illness KW - serious illness KW - parent KW - teacher KW - support KW - TIMSIS KW - project N2 - Otázky, spojené s podporou žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním v základní škole, se stále více dostávají do popředí. Jedním z důvodů je i nárůst počtu chronicky nemocných dětí. V textu je vymezena problematika nemocných dětí včetně jejich klasifikace. S takovýmto dítětem se učitel během své praxe velmi pravděpodobně setká. Jeho úkolem je dítě podpořit, ve spolupráci s rodiči přispět k překonání obtížných situací a zachovat kontinuitu vzdělávacího procesu. V rámci podpory je nutná spolupráce pedagogů ze škol při nemocnicích či zdravotnických zařízeních s cílem zajistit potřeby dítěte a snížit tak dopad nemoci. Jednou z možností podpory a intervence v dané oblasti je i výzkumný projekt Comenius 2.1 TIMSIS, jehož cílem je vytvoření materiálů pro učitele a rodiče nemocných žáků. ER -
KACHLÍK, Petr and Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním (Support od Pupils with Chronic or Other Serious Illnesses). In \textit{VÍTKOVÁ, M. et al. (Eds.) Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I (Education of Pupils with Special Educational Needs I)}. 1st ed. Brno: Paido, 2007, p.~252-261. ISBN~978-80-7315-163-8.
|