PLCHOTOVÁ, Petra. Analýza verbálního obsahu učebnic francouzštiny pro jazykovou úroveň A1. (Analysis of the verbal content of textbooks for French language, level A1.). In Bulletin centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008. Brno: Masarykova Univerzita, 2008, 3 pp. ISBN 978-80-210-4753-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Analýza verbálního obsahu učebnic francouzštiny pro jazykovou úroveň A1.
Name (in English) Analysis of the verbal content of textbooks for French language, level A1.
Authors PLCHOTOVÁ, Petra (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Brno, Bulletin centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008, 3 pp. 2008.
Publisher Masarykova Univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/08:00037866
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-4753-2
Keywords (in Czech) analýza učebnic ; verbální obsah ; francouzština ; úroveň A1
Keywords in English Textbooks Analysis ; Verbal Content ; French language ; Level A1
Changed by Changed by: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D., učo 11336. Changed: 4/6/2010 14:53.
Abstract
Příspěvek vychází z výzkumu autorky a zabývá analýzou verbálního obsahu učebnic francouzštiny pro jazykovou úroveň A1.
Abstract (in English)
The article is based on the research and the author deals with analysis of verbal content of French language textbooks, level A1.
Links
MUNI/41/062/2008, interní kód MUName: Příležitosti pro rozvíjení akademických kompetencí studentů doktorských studijních programů: Celofakultní mezioborová konference studentů DSP, Seminář studentů 1. a 2. ročníku DSP, Cyklus přednášek: Podněty pro pedagogický a didaktický výzkum
Investor: Masaryk University, Opportunities for developing academic competencies of doctoral students: The conference for 3rd-year doctoral students, Seminar for 1st and 2nd-year doctoral students, Invited lectures: Challenges for Educational and Didactical Research
PrintDisplayed: 25/4/2024 03:05