PECINA, Pavel. Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách. 1. vydání. Brno: PdF MU. 72 s. Pd -55/09-02/58. ISBN 978-80-210-5088-4. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách
Název česky Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách.
Název anglicky Methodology for the creation and application of educational resources that promote science and technology and professional career within existing subjects physics, chemistry and technical education in primary schools
Autoři PECINA, Pavel.
Vydání 1. vydání. Brno, 72 s. Pd -55/09-02/58, 2009.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5088-4
Klíčová slova česky Metodika textilní materiály motivace žáků výukové cíle výukové metody učební pomůcky volba povolání příprava na výuku
Klíčová slova anglicky Methodology textile materials motivating students teaching objectives teaching methods teaching aids choice of profession training in teaching
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Změněno: 5. 1. 2010 22:56.
Anotace
Publikace je věnována problematice metod, forem a prostředků zaměřených na zatraktivnění technických a přírodovědných disciplín ve výuce na základních školách. Je určena učitelům přírodovědných a technických předmětů na druhém stupni základních škol. Cílem studie je poskytnout učitelům průvodce, který by jim mohl pomoci při zařazení těch metod, forem a prostředků do výuky, které žákům zatraktivní přírodní a technické předměty. Ve studii jsou uváděny příklady z textilní oblasti i z ostatních oborů v návaznosti na předměty: fyzika, chemie a praktické činnosti.
Anotace anglicky
Publication is devoted to the issue of methods, forms and resources aimed at attracting technical and scientific disciplines in teaching in primary schools. Is for teachers of science and technical subjects at secondary schools. The study aims to provide teachers with a guide that could help them in the classification of the methods, forms and resources into teaching, the pupils attractive natural and technological subjects. The study presented examples of textiles from other disciplines in the following subjects: physics, chemistry and practical work. Publication is devoted to the issue of methods, forms and resources aimed at attracting technical and scientific disciplines in teaching in primary schools. Is for teachers of science and technical subjects at secondary schools. The study aims to provide teachers with a guide that could help them in the classification of the methods, forms and resources into teaching, the pupils attractive natural and technological subjects. The study presented examples of textiles from other disciplines in the following subjects: physics, chemistry and practical work.
Návaznosti
2E08026, projekt VaVNázev: Vývoj a pilotní odzkoušení metodiky pro vytváření a používání didaktických prostředků propagujících technické disciplíny a výzkum ve výuce na základních školách
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vývoj a pilotní odzkoušení metodiky pro vytváření a používání didaktických prostředků propagujících technické disciplíny a výzkum ve výuce na základních školách
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:56