MLÝNKOVÁ, Radka. Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka (Possibilities of using TPR and development of phonological and phonemic awareness in foreign language classes). Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta MU Brno, 2009, vol. 133, No 5, p. 24 - 29. ISSN 0323-0449. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{862901, author = {Mlýnková, Radka}, article_location = {Brno}, article_number = {5}, keywords = {specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness; TPR}, language = {cze}, issn = {0323-0449}, journal = {Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy}, title = {Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka}, volume = {133}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 862901 AU - Mlýnková, Radka PY - 2009 TI - Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka JF - Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy VL - 133 IS - 5 SP - 24 - 29 EP - 24 - 29 PB - Pedagogická fakulta MU Brno SN - 03230449 KW - specific learning disabilities KW - foreign language instruction KW - methods of foreign language instruction KW - phonological and phonemic awareness KW - TPR N2 - Článek představuje učitelům možnosti využití nejrůznějších alternativních metod a přístupů při výuce anglického jazyka ve třídách, kde se nacházejí společně s intaktními žáky také žáci se specifickými poruchami učení. Cílem tohoto článku je seznámit učitele s novými trendy ve výuce cizích jazyků a ukazát, jak je možné efektivně aplikovat tyto alternativní metody a principy u žáků s různými jazykový schopnostmi. ER -
MLÝNKOVÁ, Radka. Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka (Possibilities of using TPR and development of phonological and phonemic awareness in foreign language classes). \textit{Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy}. Brno: Pedagogická fakulta MU Brno, 2009, vol.~133, No~5, p.~24 - 29. ISSN~0323-0449.
|