HRBÁČEK, Jiří. VYUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ. In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. 2 s. ISBN 978-80-7414-126-3. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název VYUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Název česky VYUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Název anglicky USE FLASH ANIMATIONS TO TEACH TECHNOLOGICAL SUBJECTS
Autoři HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Ústí nad Labem, Strategie technického vzdělávání v reflexi doby, 2 s. 2009.
Nakladatel Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037943
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7414-126-3
Klíčová slova česky Flash animace; simulace; animační nástroj; systém s vlastní inteligencí;výukové opory
Klíčová slova anglicky Flash animation; simulation;animation tool; a system with its own intelligence; training support
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 13. 2. 2011 10:58.
Anotace
Interaktivní Flash animace můžeme vidět na webových stránkách. Díky Adobe AIR, nebo programu ZINC však pronikají i do off-line aplikací. Často jsou využívány při tvorbě různých multimediálních encyklopedií. Pomocí Flashe můžeme vytvářet různé simulátory. Není těžké vytvořit dokonce animace, které řídí systémy připojené k PC. Spojení skvělého animačního nástroje, možnosti vytvoření animace s vysokým podílem vlastní inteligence a připojení na externí systémy dává tvůrcům interaktivních výukových opor nevídané možnosti. Příspěvek nastiňuje některé možnosti využití ve výuce technických předmětů.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Anotace anglicky
Interactive Flash animation can be seen on the website. With Adobe AIR, or the ZINC are also penetrate into the off-line applications. They are often used in the production of various multimedia encyclopedia. With Flash, you can create different simulators. Is not difficult to create animations that drive systems connected to the PC. Combining great animation tools, the possibility of creating animation with a high proportion of their own intelligence and connections to external systems gives creators of interactive teaching supports unprecedented possibilities. The contribution showes some possibilities for use in teaching technical subjects.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 03:30