HORÁK, Robin and Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole (The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects, at basic schools). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{863030, author = {Horák, Robin and Hrbáček, Jiří}, address = {Brno}, booktitle = {Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků}, keywords = {interactive flash animation; interactive study supports}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5092-1}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 863030 AU - Horák, Robin - Hrbáček, Jiří PY - 2009 TI - Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021050921 KW - interactive flash animation KW - interactive study supports N2 - Cílem tohoto příspěvku je prezentovat výsledky z výzkumu realizovaného na základních školách, ve kterém bylo zjišťováno, jak efektivně se dají využít studijní opory, které byly vytvořeny studenty Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v rámci různých výukových projektů.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami. ER -
HORÁK, Robin and Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole (The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects, at basic schools). In \textit{Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků}. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN~978-80-210-5092-1.
|