Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{863968, author = {Kučera, Martin and Horák, Robin and Kuneš, Michal and Hrbáček, Jiří}, address = {Brno}, booktitle = {Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků}, keywords = {Interactive animation;distance learning; study supports}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5092-1}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 863968 AU - Kučera, Martin - Horák, Robin - Kuneš, Michal - Hrbáček, Jiří PY - 2009 TI - Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021050921 KW - Interactive animation;distance learning KW - study supports N2 - Cílem tohoto příspěvku je prezentovat výsledky z výzkumu realizovaného na základních školách, ve kterém bylo zjišťováno, jak efektivně se dají využít studijní opory, které byly vytvořeny studenty Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v rámci různých výukových projektů.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami. ER -
KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ a Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů. In \textit{Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků}. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN~978-80-210-5092-1.
|