D 2009

Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů

KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ and Jiří HRBÁČEK

Basic information

Original name

Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů

Name in Czech

Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových

Name (in English)

The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects

Authors

KUČERA, Martin (203 Czech Republic, belonging to the institution), Robin HORÁK (203 Czech Republic, belonging to the institution), Michal KUNEŠ (203 Czech Republic) and Jiří HRBÁČEK (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Brno, Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků, 2 pp. 2009

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/09:00038068

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5092-1

Keywords in English

Interactive animation;distance learning; study supports

Tags

Reviewed
Změněno: 14/12/2010 21:24, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Abstract

V originále

Cílem tohoto příspěvku je prezentovat výsledky z výzkumu realizovaného na základních školách, ve kterém bylo zjišťováno, jak efektivně se dají využít studijní opory, které byly vytvořeny studenty Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v rámci různých výukových projektů.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

In English

The aim of this contribution is to present the results of the research realized at basic schools, where was surveyed how effectively it is possible to use study supports, which were created by students of the Faculty of education of Masaryk University within the framework of various projects.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education