BOČKOVÁ, Barbora a Jiřina KLENKOVÁ. Komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním. In NĚMEC, Jiří a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils. 1. vyd. Brno: MU. s. 91-101, 10 s. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5033-4. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním
Název anglicky Communication Ability of Social Handicapped Pupils
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils. od s. 91-101, 10 s. Speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038137
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky komunikační schopnost; sociální znevýhodnění; žák se sociálním znevýhodněním
Klíčová slova anglicky communication ability; social handicap; social handicapped pupil
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Změněno: 18. 1. 2010 09:13.
Anotace
Příspěvek obsahuje výsledky výzkumu, který se zabýval problematikou komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním. V rámci výzkumného šetření byly analyzovány komunikační obtíže žáků z hlediska jazykových rovin řeči a také možnosti logopedické intervence a podpory, která je těmto žákům poskytována.
Anotace anglicky
The theme is the issue of communiaction abilities of socially disadventaged pupils. Within the scope of the research were analyzed communication difficulties of pupils in terms of linguistic levels and also the possibility of logopedical intervention and support to these students, which is provided.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 04:33