NOVÁKOVÁ, Zita. Některé strategie ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením a poruchami emocí a chování. In Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III.: Education of Pupils with Special Educational Needs III. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 181-192. plnění výzkumného záměru. ISBN 978-80-210-5032-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Některé strategie ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením a poruchami emocí a chování
Název anglicky Some Strategies in Educating Students with Visual Impairments and Emotional and Behaviour Problems
Autoři NOVÁKOVÁ, Zita (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III.: Education of Pupils with Special Educational Needs III. od s. 181-192, 12 s. plnění výzkumného záměru, 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038139
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5032-7
Klíčová slova česky zrakové postižení; poruchy emocí a chování; autostimulační chování; sociální interakce; strategie pro žáky se zrakovým postižením a poruchou chování a emocí.
Klíčová slova anglicky visual impairment; emotional and behaviour problems; self-stimulatory behaviour; social interaction; strategies for students with visual impairments who exhibit emotional and behavioural problems
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D., učo 18686. Změněno: 8. 1. 2010 16:30.
Anotace
Článek je výstupem výzkumu prováděného v rámci výzkumného záměru. Zabývá se poruchami emocí a chování u žáků se zrakovým postižením. Popisuje strategie zaměřené na podporu žáka se zrakovým postižením a problémovým chováním ve třídě.
Anotace anglicky
The article is an output of a reasearch done within the research plan. It deals with the issue of students with visual impairments who also exhibit emtional and behaviour problems. The intervention strategies aimed at these students are presented.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 01:21