PLUCKOVÁ, Irena. Integrovaná přírodověda na 2. stupni ZŠ - skutečnost či pouhá teorie? In Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie - 2. část. první. Hradec Králové: nakladatelství Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové, 2009, s. 447- 450. ISBN 978-80-7041-839-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrovaná přírodověda na 2. stupni ZŠ - skutečnost či pouhá teorie?
Název česky Integrovaná přírodověda na 2. stupni ZŠ - skutečnost či pouhá teorie?
Název anglicky IOntegrated Teaching of Natural Science on the Second Level of Basic Schools - Reality or Mere Theory?
Autoři PLUCKOVÁ, Irena.
Vydání první. Hradec Králové, Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie - 2. část, od s. 447- 450, 4 s. 2009.
Nakladatel nakladatelství Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7041-839-0
Klíčová slova česky klíčové kompetence školní pokus mezipředmětové vazby
Klíčová slova anglicky Key Competences School Experiment Inter-subject Connection
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Irena Plucková, Ph.D., učo 9651. Změněno: 10. 3. 2013 20:14.
Anotace
Integrovaná přírodověda na 2. stupni ZŠ stále je a určitě i bohužel dlouho bude nereálnou fikcí.
Anotace anglicky
Integrated teaching of natural science on the second grade of basic schools has still been and unfortunately will for a long time be unreal fiction.
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 01:42