NĚMEC, Jiří a Věra VOJTOVÁ. Inclusive Education as a Factor of Socialization of the Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Perspective. In Marie VÍTKOVÁ, Věra VOJTOVÁ et al. Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2009, s. 15–28. Pd. ISBN 978-80-210-5106-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inclusive Education as a Factor of Socialization of the Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Perspective
Název česky Inkluzivní vzdělávání jako faktor socializace sociálně znevýhodněných žáků v české perspektivě
Autoři NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe, od s. 15–28, 14 s. Pd, 2009.
Nakladatel MUNI Press
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038185
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5106-5
Klíčová slova česky socializace; sociálně znevýhodnění žáci; integrace; segregace; žáci imograntů; edukace
Klíčová slova anglicky inclusive education; socialization; social disadvantages; school drop out; institutional care; segregated care; immigrant pupils; potentiality
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 7. 2013 09:27.
Anotace
The main aspects of inclusive education will be introduced in the first chapter of the book. Individualization and differentiation in schools form the paths for a quality life in the adulthood. They create a positive school climate and prevent the pupils from dropping out from the mainstream schools. We introduce these concepts from the curricular and systemic points of view. The article presents the research MSM0021622443.
Anotace česky
V úvodní kapitole monografie se zabýváme základními atributy vzdělávání v kontextu inkluzivních přístupů ve školním prostředí. Individualizace výuky a diferenciace ve školním prostředí předznamenává plynulou socializaci a otevírá prostor kvality života v dospělosti. Přináší pozitivní klima do školních tříd a zamezuje vylučování žáků ze škol hlavního proudu vzdělávání. Představíme dané koncepty ve vztahu ke skupině žáků se sociálním znevýhodněním v kurikulárním i systémovém prostředí české školy.Výzkum číslo MSM0021622443.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 00:44