HAMADOVÁ, Petra. Sociální kompetence jako faktor zmírnění znevýhodnění v životě osob s postižením zraku. In Vítková, M., Vojtová, V. et al. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1. vyd. Brno: MU, 2009. 11 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální kompetence jako faktor zmírnění znevýhodnění v životě osob s postižením zraku
Název česky Sociální kompetence jako faktor zmírnění znevýhodnění v životě osob spostižením zraku
Název anglicky Social Competences as a Factor of Disadvantage Minimalisation in Life of People with visual Impairment
Autoři HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vítková, M., Vojtová, V. et al. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 11 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038203
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky zrakové postižení; znevýhodnění; sociální kompetence
Klíčová slova anglicky visual impairment; disadvantage; social competences
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Petra Röderová, Ph.D., učo 11726. Změněno: 1. 4. 2011 16:55.
Anotace
V příspěvku jsou analyzovány aspekty zrakového postižení, které znevýhodňuje člověka v každodenním životě a tím se stává determinantou kvality života. Znevýhodnění můžeme kompenzovat vytvořením kompetencí a strategií, které jedince v daných situacích posílí.
Anotace anglicky
There are analysed the aspects of visual impairment in the article, which disadvantages people in everyday life and it is a determinant of quality of life. Disadvantage may be compensated in supporting competencies and strategies, that may strengthen a person in particular situations.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 9. 2022 03:31