HAMADOVÁ, Petra a Lukáš KABÁTEK. Profesní orientace mládeže s postižením zraku. Online. In Bartoňová, M., Vítková, M. (eds.) Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 1. vyd. Brno: MU, 2009. s. 379-392. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5032-7. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Profesní orientace mládeže s postižením zraku
Název anglicky Professional orientation of youth with visual impairment
Autoři HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) a Lukáš KABÁTEK (203 Česká republika)
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. (eds.) Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. od s. 379-392, 14 s. Speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038206
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5032-7
Klíčová slova česky zrakové postižení; bariéry; integrace; profesní orientace a profesí příprava
Klíčová slova anglicky visual impairment; barriers;integration;professional orientation and vocational training
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Petra Röderová, Ph.D., učo 11726. Změněno: 1. 4. 2011 16:53.
Anotace
Článek seznamuje s dílčími výsledky výzkumu, který byl zaměřen na zásadní faktory ovlivňující profesní orientaci mladých lidí s postižením zraku. Naším cílem bylo poukázat na možnosti zefektivnění jejich profesní přípravy.
Anotace anglicky
This article is based on partial outcomes of research, which was focused on the crucial factors determining the professional orientation of young people with visual impairment. We tried to emphasize the possibilities for making their vocational training more effective.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 06:42