REMSOVÁ, Lenka. Využití interaktivního divadla v rámci předvýzkumného šetření metodou focus group. In VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 1-16, 157 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití interaktivního divadla v rámci předvýzkumného šetření metodou focus group
Název anglicky Focuse Groups Method and Interactive Theatre
Autoři REMSOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. od s. 1-16, 157 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038236
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky ohniskové skupiny; interaktivní divadlo; analýza dat; interpretace dat
Klíčová slova anglicky focuse group; data analysis; interpretation; interactive theatre; pupils of primary
Změnil Změnila: MgA. Lenka Polánková, Ph.D., učo 70805. Změněno: 30. 12. 2010 18:52.
Anotace
Sborník z konference. V příspěvku seznamujeme s dílčími výsledky předvýzkumného šetření k využití interaktivního divadla v pedagogickém výzkumu. Popisujeme výzkumnou metodou ohniskových skupin při aplikaci v interaktivním divadle se žáky základních a středních škol.
Anotace anglicky
In the contribution we are presenting partial findings of a pre-reasearch using interactive theatre in pedagogical research. We are describing method of focus groups used in interactive theatre with the pupils of primary and secondary schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 31. 8. 2024 22:02