Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{865071, author = {Škarabelová, Simona}, address = {Ostrava}, booktitle = {Veřejná ekonomika a správa 2009: Aktuální problémy veřejné ekonomiky a veřejné správy.}, edition = {1. vydání}, keywords = {relationship marketing; municipality; methods and instruments of continuation and building-up; utility and usefulness evaluation of relationships; existing conflicts and barriers in relationships; initiation relationship and activity in incurred relationship}, language = {cze}, location = {Ostrava}, isbn = {978-80-248-2103-0}, publisher = {VŠB-TUO, Ekonomická fakulta}, title = {Marketing vztahů municipalit v České republice, na Slovensku a v Polsku}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 865071 AU - Škarabelová, Simona PY - 2009 TI - Marketing vztahů municipalit v České republice, na Slovensku a v Polsku PB - VŠB-TUO, Ekonomická fakulta CY - Ostrava SN - 9788024821030 KW - relationship marketing KW - municipality KW - methods and instruments of continuation and building-up KW - utility and usefulness evaluation of relationships KW - existing conflicts and barriers in relationships KW - initiation relationship and activity in incurred relationship N2 - V současné době se ve veřejné správě stále častěji využívají metody a nástroje, které jsou obvyklé v soukromé sféře. Tento trend existuje nejen v České republice, ale i v okolních státech. Pro zmapování situace v oblasti tzv. relationship marketingu, tj. marketingu vztahů, byl proveden mezinárodní srovnávací výzkum věnovaný marketingu vztahů obecních úřadů a malých a středních podniků zemí České republiky, Slovenské republiky a Polska. (Výzkum iniciovala Ekonomická univerzita Katovice, dále se na něm podílela Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně a Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity). Příspěvek obsahuje syntézu poznatků a závěrů těch výsledků výzkumu, které se zaměřují na rozdílnost mezi sledovanými zeměmi v iniciování a budování vztahů, vč. nástrojů používaných k udržení těchto vztahů. ER -
ŠKARABELOVÁ, Simona. Marketing vztahů municipalit v České republice, na Slovensku a v Polsku (Relationship Marketing in Third-level Townships in the Czech Republic, in Slovakia and in Poland). In \textit{Veřejná ekonomika a správa 2009: Aktuální problémy veřejné ekonomiky a veřejné správy.}. 1. vydání. Ostrava: VŠB-TUO, Ekonomická fakulta, 2009, 6 pp. ISBN~978-80-248-2103-0.
|