PANČOCHA, Karel. Zneužívání návykových látek u jedinců se získaným tělesným postižením (Substance Abuse in Individuals with Acquired Physical Disabilities). In VÍTKOVÁ, Marie and Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1st ed. Brno: MU, 2009, 157 pp. ISBN 978-80-7315-188-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Zneužívání návykových látek u jedinců se získaným tělesným postižením
Name in Czech Zneužívání návykových látek u jedinců se získaným tělesným postižením
Name (in English) Substance Abuse in Individuals with Acquired Physical Disabilities
Authors PANČOCHA, Karel (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 157 pp. 2009.
Publisher MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00038260
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7315-188-1
Keywords (in Czech) Zneužívání návykových látek; jedinci s postižením; poranění páteře
Keywords in English Substance Abuse; People with Disabilities; Spinal Cord Injury
Tags Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc., učo 42604. Changed: 19/9/2012 08:26.
Abstract
Článek se zabývá zneužíváním návykových látek u jedinců se získaným tělesným postižením a přináší výsledky výzkumu v této populaci
Abstract (in English)
The article presents issues of substance abuse in people with spinal cord injury and presents research conducted in this population
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 27/4/2024 18:33