JEDLIČKOVÁ, Helena and Iva FRÝZOVÁ. Zkušenostní učení a celoživotní vzdělávání. Dynamický model zkušenostního učení (Experiential Learning and Lifelong Learning. Dynamical Model of Learning by Doing). Ed.Sandanusová,Anna, Matejovičová, Barbora. In NEW TRENDS IN THE DIDACTIC TRAINING OF TEACHERS NOVÉ TRENDY V DIDAKTICKÉ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ. 1st ed. Brno: Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství.Univerzita Karlova Praha.Univerzita Konstantina Filosofa Nitra.Tribun EU, s. r. o.Brno., 2009, p. 5-11. EDUCO, No.8. ISBN 978-80-7399-887-5. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{865201, author = {Jedličková, Helena and Frýzová, Iva}, address = {Brno}, booktitle = {NEW TRENDS IN THE DIDACTIC TRAINING OF TEACHERS NOVÉ TRENDY V DIDAKTICKÉ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ}, edition = {1}, keywords = {Experiential Learning.Lifelong Learning.Dynamical Model of Learning by Doing. Critical thinking.Action research.Biology for Life and Health.}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7399-887-5}, pages = {5-11}, publisher = {Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství.Univerzita Karlova Praha.Univerzita Konstantina Filosofa Nitra.Tribun EU, s. r. o.Brno.}, title = {Zkušenostní učení a celoživotní vzdělávání. Dynamický model zkušenostního učení}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 865201 AU - Jedličková, Helena - Frýzová, Iva PY - 2009 TI - Zkušenostní učení a celoživotní vzdělávání. Dynamický model zkušenostního učení VL - EDUCO, No.8 PB - Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství.Univerzita Karlova Praha.Univerzita Konstantina Filosofa Nitra.Tribun EU, s. r. o.Brno. CY - Brno SN - 9788073998875 KW - Experiential Learning.Lifelong Learning.Dynamical Model of Learning by Doing. Critical thinking.Action research.Biology for Life and Health. N2 - Ukazuje se, že profesionalita učitele se musí opírat o řadu kompetencí, kromě oborové odbornosti zejména o schopnost reflexe, kritického myšlení a akční výzkum. Případová studie prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení v celoživotním vzdělávání, jako základu znalostní báze učitelů k integrované přírodovědné výuce. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví v České republice a ve Slovinsku v kontextu změn vzdělávání v Evropě. Kompetence jsou rozvíjeny aktivním učením a spoluprací prostřednictvím aktivizujících metod při realizaci integrované výuky a za použití e-learningu. Psychodidaktický model výuky na principu situačního učení, reflexe a akčního výzkumu, byl nazván Dynamický model zkušenostního učení a je součástí celoživotního vzdělávání v projektu Biologie pro život a zdraví učitelů biologie a přírodopisu, učitelů 1. stupně ZŠ a mateřských škol. Je realizován na Katedře biologie Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně (ČR). ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena and Iva FRÝZOVÁ. Zkušenostní učení a celoživotní vzdělávání. Dynamický model zkušenostního učení (Experiential Learning and Lifelong Learning. Dynamical Model of Learning by Doing). Ed.Sandanusová,Anna, Matejovičová, Barbora. In \textit{NEW TRENDS IN THE DIDACTIC TRAINING OF TEACHERS NOVÉ TRENDY V DIDAKTICKÉ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ}. 1st ed. Brno: Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství.Univerzita Karlova Praha.Univerzita Konstantina Filosofa Nitra.Tribun EU, s. r. o.Brno., 2009, p.~5-11. EDUCO, No.8. ISBN~978-80-7399-887-5.
|