ŠKARABELOVÁ, Simona. Initiating and maintaining of relationships - instruments used. In Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison. Katowice: The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice, 2009, p. 207-226, 19 pp. sv. 1. ISBN 978-83-7246-443-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Initiating and maintaining of relationships - instruments used
Name in Czech Iniciování a udržování vztahů - používané nástroje
Authors ŠKARABELOVÁ, Simona (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Katowice, Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison, p. 207-226, 19 pp. sv. 1, 2009.
Publisher The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Other information
Original language English
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Poland
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/09:00038273
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-83-7246-443-9
Keywords (in Czech) vztahový marketing obce úřady místní správy
Keywords in English Relationship marketing towns local authorities
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Changed: 10/1/2010 22:08.
Abstract
The chapter presents partial results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities, which has been carieed out by an international research team in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia. The chapter consists piece of knowledge synthesis segment of this research, investigative the municipalities relationship marketing in the area of Initiation and maintenance of relationships, tools used for establishing and maintaining relationships with particular types of subjects.
Abstract (in Czech)
Kapitola prezentuje dílčí závěry mezinárodního komparativního výzkumu, zaměřeného na vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech veřejné správy, který byl proveden mezinárodním výzkumným týmem ve třech zemích - v České republice, v Polsku a na Slovensku.Obsahuje syntézu poznatků a závěrů těch výsledků výzkumu, které se zaměřují na rozdílnost mezi sledovanými zeměmi v iniciování a budování vztahů, vč. nástrojů používaných k udržení těchto vztahů.
PrintDisplayed: 25/5/2024 14:23