ŠKARABELOVÁ, Simona. Relationships quality, barriers to establishing and maintaining of relationships. In Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison. Katowice: The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice, 2009, p. 227-248, 21 pp. sv. 1. ISBN 978-83-7246-443-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Relationships quality, barriers to establishing and maintaining of relationships
Name in Czech Kvalita vztahů, překážky v budování a udržování vztahů
Authors ŠKARABELOVÁ, Simona (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Katowice, Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison, p. 227-248, 21 pp. sv. 1, 2009.
Publisher The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Other information
Original language English
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Poland
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/09:00038275
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-83-7246-443-9
Keywords (in Czech) kvalita vztahu obce úřady místní správy bariéry budování vztahů
Keywords in English Relationships quality towns local authorities barriers to establishing relationships
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Changed: 10/1/2010 22:23.
Abstract
The chapter presents partial results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities, which has been carieed out by an international research team in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia. The chapter consists piece of knowledge synthesis segment of this research, investigative the municipalities relationship marketing in the area of existing conflicts and barriers in relationships, initiation relationship and activity in incurred relationship.
Abstract (in Czech)
Kapitola prezentuje dílčí závěry mezinárodního komparativního výzkumu, zaměřeného na vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech veřejné správy, který byl proveden mezinárodním výzkumným týmem ve třech zemích - v České republice, v Polsku a na Slovensku. Obsahuje syntézu poznatků a závěrů těch výsledků výzkumu, které se zaměřují na kvalitu vztahů,existenci konfliktů a překážky v budování a udržování vztahů.
PrintDisplayed: 22/5/2024 05:48